Bestilling af udstyr til arrangementer

Skal I afholde et stort arrangement og har brug for hjælp til at få praktiske ting på plads?

For at sikre et godt arrangement bør I overveje følgende: 

  • Udfyld nedenstående og indsend til os 3 uger forud for arrangementet. Det vil give os en mulighed for sikre at I har de rekvisitter der skal bruges.
  • Ved meget store arrangementer kan det være en god ide at vi mødes og taler arrangementet igennem 2-3 uger i forvejen.
  • Ved arrangementer over 150 personer skal der vælges opstillingsplan og brandplan. Planen skal ophænges ved alle indgange og uden en godkendt plan kan arrangementet ikke finde sted. 
  • Borde og stole skal også bestilles gennem bookingsystemet Conventus. Det gøres på samme måde som når I bestiller lokalerne, under lokationen findes rubrik "borde og stole". Har I brug for flere, kan der bookes under den "lokation" der hedder "materiel og rekvisitter"   
    Tryk her for vejledning som PDF 

 I vores haller er der opstillet teknikskabe i gangarealerne. I disse finder du ekstra rengøringsartikler, toiletpapir, sæbe mv. Kode kan rekvireres hos haku@lejre.dk  

hvilket arrangement skal du afholde? (stævne, halfest, loppemarked mv)

Hvor finder arrangementet sted

Tidspunkt for selve arrangementet

Se www.lejre.dk/booking. Under hver facilitet finder du opstillingsplaner. Opstillingsplan skal vælges

Se www.lejre.dk/booking. Under hver faciliteter finder du brandplaner

Stole skal bestilles i Conventus. Dette gøres både under faciliteten (borde og stole) eller anden bookingrubrik der hedder "Materiel og rekvisitter"

Bandeborde skal bestilles i Conventus. Dette gøres både under faciliteten (borde og stole) eller anden bookingrubrik der hedder "Materiel og rekvisitter"

Skal bestilles i Conventus. Dette gøres både under faciliteten (borde og stole) eller anden bookingrubrik der hedder "Materiel og rekvisitter"

Adgang til lokalet *

Har du allerede adgang eller skal du have en nøgle til at komme ind i faciliteten?

Ekstra skraldespande til restaffald
Ekstra rengøring?

Arrangør skal selv rydde op og feje gulve. I skal vurdere om der er behov for ekstra rengøring herudover (fx ved loppemarkeder, koncerter mv)

Her kan du skrive ekstra kommentarer

Felter med (*) skal udfyldes

Har du brug for hjælp?

Hasse Kürstein
(Faciliteter, booking, lokaler og PR)
Center for Kultur & Fritid
Tlf: 2489 4238

Ledte du efter...

Sociale medier

Facebook