Kontaktcenteret
Telefon: 4646 4646
Åbningstider
Mandag: 8-14
Tirsdag: 8-14
Onsdag: 8-14
Torsdag: 8-18
Fredag: 8-14
I Lejre Kommune ser vi klager som en mulighed for at lære noget mere. Noget mere om hvordan vi formidler vores afgørelser, og hvordan vi opfattes, når vi udfører vores arbejde. Klager giver også mulighed for at få et nyt blik på de afgørelser, vi træffer.
Vil du gerne klage, kan du kontakte lederen af det område, du ønsker at klage over.
Er du i tvivl hvem der er den rigtige at kontakte, kan du altid kontakte Borgerservice på 4646 4646.
Hvis du vil klage over en afgørelse, står det i afgørelsen hvordan du klager. Er du i tvivl, så kontakt din sagsbehandler eller lederen på området.
Lejre Kommune har også en borgerrådgiver, som kan hjælpe dig med at formulere din klage eller vejlede dig i, hvordan du kommer videre.
Telefon: 4646 4646
Åbningstider
Mandag: 8-14
Tirsdag: 8-14
Onsdag: 8-14
Torsdag: 8-18
Fredag: 8-14
Telefon: 4646 4646
E-mail: borgerservice@lejre.dk
Rådhuset i Hvalsø
Møllebjergvej 4
4330 Hvalsø
Send digital Post direkte til Borgerservice
Mandag - Tirsdag: 10-13
Onsdag: Lukket
Torsdag: 10-18
Fredag: 10-12
Tidsbestilling:
Du skal bestille tid inden fremmøde - klik her
(Du kan også bestille tid på tlf. 46 46 46 46)
Du kan ringe til os alle ugens dage:
Mandag - Onsdag: 9-14
Torsdag: 9-18
Fredag: 9-12
Borgerrådgiverens opgave er at behandle klager over kommunens sagsbehandling og medvirke til, at der ydes en god borgerservice, hvor borgerne er i centrum og bliver hørt.
Borgerrådgiveren