Udbud af genbrugshjælpemidler

Fællesudbud Sjælland udbyder hermed rammeaftale på levering af genbrugshjælpemidler til 16 Kommuner i Fællesudbud Sjælland.

Skrevet den. 11. marts 2019

FUS-kommunernes hjælpemiddeldepoter indkøber genbrugshjælpemidler til visiterede borgere, og APV-hjælpemidler til lettelse af de udførende medarbejderes arbejdsfunktioner. Nuværende rammeaftaler udløber i maj 2019, hvorfor nye udbud skal være afsluttet til ny kontraktstart pr. 1. juni 2019.

Fællesudbud Sjælland ønsker alene at indgå kontrakt med én leverandør pr delaftale. Se mere om udbuddet på: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=fus nr. 203122

Tilbudsfristen
Tilbudsfristen er den 11. marts 2019 kl. 12.00

Sådan svarer du på udbuddet
Fællesudbud Sjælland anvender det elektroniske udbudssystem (Complete Tender Management (CTM)) fra EU-Supply. Det betyder, at al kommunikation i forbindelse med udbuddene foregår elektronisk.

For at deltage i opgaven skal du gå ind på udbudssystemet fra EU-supply: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=fus

Her kan du gratis oprette dig som bruger i systemet - og når din virksomhed først én gang er oprettet, får I adgang til alle Fællesudbud Sjællands udbud, som udbydes via EU-Supply – også de fremtidige.

Når du er logget på CTM-systemet, skal du klikke på linket "Offentliggjorte udbud" og finde det konkrete udbud, åbne det og trykke på knappen "Accepter". Har du spørgsmål vedrørende EU-Supply skal du ringe til teknisk support på tlf.: +46 70 20 80 14 eller e-mail: support@eu-supply.com. Al kommunikation med Fællesudbud Sjælland skal foregå igennem CTM-systemet.