Fra den 18. – 21. marts vil det ikke være muligt at modtage eller sende Digital Post

Skrevet den. 10. marts 2022

Digitaliseringsstyrelsen erstatter den eksisterende Digital Post-løsning med en ny og tidssvarende løsning, som baner vejen for en bedre kommunikation mellem myndigheder, borgere og erhverv. En af nyhederne i det nye Digital Post er, at du nu kan læse Digital Post på flere forskellige platforme – det gælder både som borger og virksomhed.

Det betyder at der fra den 18. marts kl. 17.00 til og med den 21. marts kl. 09.00 ikke kan sendes Digital Post.

  • Myndigheder vil ikke have mulighed for at sende Digital Post til borgere og virksomheder.
  • Borgere og virksomheder vil ikke have mulighed for at sende Digital Post til myndigheder, eller besvare Digital Post, der allerede er modtaget.
  • Borgere og virksomheder vil forsat kunne tilgå deres postkasse i perioden og læse indholdet i den.

Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Borgerservice på telefon: 4646 46 46 eller mail: post@lejre.dk.