Anmeld problemer med dit affald

Hvis du ikke har fået hentet affald - eller din beholder er blevet ødelagt ved tømning, ikke sat tilbage eller andet, skal du give os besked hurtigst muligt. Det kan du gøre ved hjælp af linket til selvbetjeningen herunder:

Anmeld problemer med dit affald

  • Tast lidt af din adresse ind og vælg den fulde adresse i rullemenuen - og klik næste
  • Vælg den beholder, som problemet handler om - og klik næste
  • Sæt flueben i den boks, der bedst beskriver dit problem - og klik næste

Problemer med selvbetjeningen? 

Hvis der ikke kommer nogle affaldsbeholdere frem, når du indtaster din adresse, betyder det, at du skal bruge en anden adresse for at få skraldespandene frem. Det sker, hvis du enten er lejer af din bolig, eller beholderne er en del af en fælles løsning f.eks. gennem en boligforening. Send os en mail, så finder vi adressen til dig.

Kontakt Affald og Genbrug

 

Renovatør i Lejre

City Container
Telefon: 7077 7670 
Mail: lejre@citycontainer.dk

 

Telefon: 4646 4435

Email: affaldoggenbrug@lejre.dk

Telefontider:

Mandag: 9-11
Tirsdag: 9-11
Onsdag: 9-11
Torsdag: 9-11 og 14-16
Fredag: Lukket

Der skal bestilles tid før fremmøde. Tidsbestilling sker telefonisk eller på mail, affaldoggenbrug@lejre.dk. Uden tidsbestilling er der ikke sikkerhed for at møde medarbejdere med kendskab til det aktuelle fagområde.

Fremmøde er på Rådhuset i Allerslev, Lejrevej 15, 4320 Lejre

Mandag 10:00 – 13:00
Tirsdag 10:00 – 13:00
Onsdag LUKKET
Torsdag 10:00 - 18:00
Fredag 10:00 - 12:00