Sådan kommer du i gang

Sådan opretter du en digital postkasse til din virksomhed. Få en trin-for-trin vejledning her.

Inden du kan oprette en digital postkasse er der nogle ting som skal være på plads.

  1. Du skal bruge en NemID medarbejdersignatur. Den bestilles på nets-danid.dk.
  2. Når medarbejdersignaturen er bestilt, modtager du en installationskode med posten efter 7- 21 dage. Koden bruges til at installere medarbejdersignaturen på computeren.
  3. Log ind på virk.dk med NemID medarbejdersignaturen og opret dig som bruger.
  4. Nu er du klar til at oprette en digital postkasse.

Sådan opretter du en digital postkasse

  1. Gå ind på Virk.dk.
  2. Klik på Opret digital postkasse.
  3. Log ind med din NemID medarbejdersignatur.
  4. Start oprettelse af digital postkasse. Klik på Start oprettelse.
  5. Vælg hvilken funktionalitet du vil bruge, enten standard eller udvidet.
  6. Angiv om du er med i ledelsen eller om et medlem af ledelsen skal acceptere oprettelse af den digitale postkasse.
  7. Accepter vilkårene for oprettelse af en digital postkasse.
  8. Bekræft virksomhedens navn.
  9. Indtast den e-mailadresse, hvor du vil modtage besked om post i virksomhedens digitale postkasse.
  10. Bekræft dine oplysninger og klik på godkend. Du har nu oprettet en digital postkasse.