Lejre Kommune styrker dialogen med erhvervslivet

Lejre Kommune har netop lanceret et nyhedsbrev til det lokale erhvervsliv, og sætter dermed endnu mere handling bag løfterne om at forstærke dialogen.

Skrevet den. 2. juli 2015

Det første nyhedsbrev, der er landet i indbakken hos virksomhederne i starten af juni måned, indeholder blandt andet information om forlængede åbningstider for telefonisk henvendelse til fagcentrene. Nyhedsbrevet omtaler desuden bortfaldet af gebyrer på byggesager og de kurser i god service, som erhvervschef Thomas Hørdam afvikler i samarbejde med direktionen og PA Consulting. 

- Vi mener det alvorligt, når vi siger, at Lejre skal være kendt som en erhvervsvenlig kommune. Vi mener det også alvorligt, når vi indbyder til dialog om alle de ting, der er vigtige for virksomhedsejerne. Nyhedsbrevet er derfor også en opfordring til erhvervslivet om at komme med ros, ris og gode forslag til os, siger kommunaldirektør Inger Marie Vynne.

Modtagerne af nyhedsbrevet får i øvrigt også det direkte link til den nye publikation "Vores Sted", som sætter ord og billeder på kommunens nye brandingstrategi. Se mere om "Vores Sted" på denne adresse: vores-sted.lejre.dk

Ønsker man at modtage nyhedsbrevet, kan tilmelding ske til erhvervschef Thomas Hørdam på thho@lejre.dk